Forum: Portugal generelt

Dette forum benyttes til generelle spørgsmål eller kommentarer angående Portugal.

 

Emne: Eksamensopgave forsat
Navn: Michelle Blendstrup
       15-05-2007 11:52
Jeg er nu nået til et punkt i min opgave hvor jeg skal finde ud af hvilke regler der er i forbindelse med at åbne et gæstgiveri i Porto. Er der nogle der kender til regler om dette eller ved hvor jeg kan finde frem til det( udover ambassaden)? Kunne også godt tænke mig at høre lidt om hvordan dem der har privat indkvartering har gjort.

Hilsen Michelle


Besvarelser:
  • Re: Eksamensopgave forsat (Michelle Blendstrup, 27-05-2007 23:06)

  • Ejjj, hvor dejligt, det var mere end jeg kunne/havde håbet på.
    Det en åbning af et hotel jeg er igang med. Der er ingen restaurant tilknyttet hotellet, men der er morgenmadsbuffe. Det skal være muligt at server spiritus( øl, vin osv.)Uddybningen behøver nødvendigvis ikke være så stor, bare jeg får de vigtigste ting med, sådan jeg har en ide om hvordan og hvorledes det forholder sig.
    Min tidsfrist er desværre blevet meget kort eftersom jeg skal aflever opgaven på onsdag kl 12. Hvis det er for kort en frist vil jeg stadig gerne have oplysningerne da jeg så kan bruge dem til eksamen. Men har du tid og overskud vil jeg blive meget lykkelig. På forhånd tusinde tak.
    Er det muligt du kan sende dem til mig på min mail også??? Adressen er : Blendstrup1@msn.com

     
  • Re: Eksamensopgave forsat (Henrik Meyer, 27-05-2007 22:39)
  • Re: Eksamensopgave forsat (Michelle Blendstrup, 27-05-2007 19:36)
  • Re: Eksamensopgave forsat (Henrik Dahl, 24-05-2007 16:32)
  • Re: Eksamensopgave forsat (Michelle Blendstrup, 24-05-2007 13:29)
  • Re: Eksamensopgave forsat (Fernando Kvistgaard, 17-05-2007 12:56)