Forum: Portugal generelt

Dette forum benyttes til generelle spørgsmål eller kommentarer angående Portugal.

 

Emne: Job!!!!!!
Navn: Thomas
       05-06-2002 19:24
Hej! Jeg er en fyr på 19, der virkelig godt kunne tænke mig at bo/arbejde i Portugal. Lige siden 1998 da jeg var i Portugal for 1. gang, har det været et stort ønske, at komme derned og lære deres sprog/kultur bedre at kende. Jeg har en veninde i Lissabon, derfra har jeg lært en lille smule portugissisk. Jeg har siden 98' været dernede 1 gang hvert år. Det var meningen, at jeg skulle til Portugal med organisationen AFS, som voluntør arbejder, men de kunne desværre ikke finde noget arbejde til mig. Så nu håber jeg, at der vil være en venlig sjæl, der vil være mig behjælpelig. Alle der har nogle kontakter, forslag osv. er meget velkommen til at kontakte mig på min email: bangovic@hotmail.com eller t_h_b_@hotmail.com.
PS. Jeg kan starte fra 1.August,2002!
Venlig Hilsen
Thomas Bang

Besvarelser:
  • Re: Job!!!!!! (Maria, 20-06-2002 18:02)

  • Hej Thomas
    Jeg har været i Portugal som udvekslingsstudent sidste år. Jeg rejste med AFS, og jeg synes, det virker lidt mærkeligt, at de ikke har kunnet finde dig noget at lave, for de kunne sagtens bruge hjælp i organisationen dernede!! (Det var det fedeste år, men man skal som udvekslingsstudent helst undgå at have noget med AFS i Portugal at gøre!!!)
    Hilsen Maria

     
  • Re: Job!!!!!! (Anders, 05-06-2002 20:29)