Forum: Madeira

Dette forum drejer sig udelukkende om Madeira - alt vedrørende øen.

 

Emne: Parfume fra Madeira ?
Navn: StenDK
       16-04-2006 06:54
Jeg søger kontakt til Thomas på Madeira, som tidligere har luftet muligheden for at kunne hjælpe mig i min søgen efter en parfume fra øen.

Jeg har ikke hørt mere fra min anden kontakt sååh, er du der endnu Thomas ?

Sten Kærgaard.

Besvarelser:
  • Re: Parfume fra Madeira ? (Helle, 11-05-2007 20:06)
  • Re: Parfume fra Madeira ? (StenDK, 19-04-2006 16:33)
  • Re: Parfume fra Madeira ? (Thomas Riis, 19-04-2006 12:22)
  • Re: Parfume fra Madeira ? (StenDK, 18-04-2006 17:18)
  • Re: Parfume fra Madeira ? (Thomas Riis, 18-04-2006 11:23)
  • Re: Parfume fra Madeira ? (StenDK, 16-04-2006 19:36)

  • Hej igen, Thomas.

    Jeg søger (og har søgt gennem efterhånden 5 år) efter en Eau de toilette ved navn "Noites da Madeira".

    Jeg ved, at der findes flere af dette navn, så en lille beskrivelse vil nok være på sin plads.
    Jeg er i besiddelse af 2 forskellige æsker af navnet.

    Den "forkerte" er i en høj lyseblå æske, og findes vist nok i 2 forskellige udgaver.Denne er i en flaske der ligner det nederste af et stykke græs. Formegentlig sukkerrør, da den hedder Sucré.

    Den rigtige er i en noget bredere og lavere æske med et billede af Strellitzia (Paradisfugleblomst) på, med en nærmest "Azurblå" baggrund, og så vidt jeg ved, sælges den kun på turist-stederne.

    Jeg håber beskrivelsen kan bruges til noget.
    Jeg kan sende fotos af æskerne, hvis der er en adresse jeg kan sende dem til.
    Flaskerne koster det de koster, og hvis du kan arangere det, vil jeg meget gerne have 2 flasker.

    Jeg ved det kan virke lidt skørt, sådan at stå på hovedet for at få fat i en Eau de toilette, men netop denne duft repræsenterer for mig alt det jeg finder lækkert, smukt og rent, sååh - Kan du finde den til mig, så vil det gøre en ende på 5 års søgen og 4 års parfumefremstillingsforsøg med meget mere.

    Mange venlige hilsner fra Sten Kærgaard.

     
  • Re: Parfume fra Madeira ? (Thomas Riis, 16-04-2006 11:12)