Forum: Portugal generelt

Dette forum benyttes til generelle spørgsmål eller kommentarer angående Portugal.

 

Emne: Nyt liv i Portugal-forum
Navn: Henrik Dahl
       13-11-2006 23:14
Portugal-forum har i et par måneder været hærget af automatiske spam-robotter. Det ser dog ud til at vi for en stund har fået bugt med dem. Der arbejdes på en ny version, hvor spam-problemet vil blive helt elimineret.

Flere af de faste brugere af portugalnet.dk er pga. ovenfor nævnte spam-problemer forsvundet, og derfor vil jeg gerne opfordre de nuværende brugere/læsere af portugalnet til at være med til at puste nyt liv i Portugal-forum.

Portugal-forum er et godt værktøj til erfaringsdeling og kontaktskabelse. Brug det!

Personligt vil jeg også gerne have input til hvad I mener portugalnet bør indeholde fremover mht. informationer, funktioner, vejledninger etc.
Send gerne feedback via forumet eller direkte via e-mail til: henrikdahl_dk@hotmail.com

Besvarelser:
  • Re: Nyt liv i Portugal-forum (Johnny Jensen, 31-12-2006 00:56)

  • Hej
    Jeg ved selvfølgelig ikke hvad jeres udgangspunkt er. Men hvis i ønsker jer et indflytningsklart hus, så kommer i desværre ikke ret langt med 100-150.000Euro.I det prislag, så bliver der tale om det man populært kalder "ruin", altså en grund med en faldefærdig rønne på.Men det er tilgængæld også vigtigt med denne rønne. For det er ikke alle steder man må bygge.Men er der en rønne på denne grund, så giver det rettighed til enten at renovere, eller bygge nyt.
    Ellers prøv at skrive "realestate algarve"i google, så kommer der et hav af udbydere i fast ejendom .
    Jo længere væk fra kysten jo billigere,man kommer jo mere acceptable priser.
    Håber dettte hjælper jer.
    Venligst
    Johnny Jensen

     
  • Re: Nyt liv i Portugal-forum (Fernando C. Kvistgaard, 23-11-2006 10:28)
  • Re: Nyt liv i Portugal-forum (Pia, 23-11-2006 08:21)