Forum: Rundt i Portugal

Brug dette forum til spørgsmål eller anbefalinger ang. specifikke steder i Portugal - f.eks. om et rejsemål eller den perfekte strand, de gode steder i byen eller en god udflugt.

 

Emne: Information om Alentejo
Navn: Margit
       12-02-2002 14:41
På de fleste websites findes masser af oplysninger om de traditionelle rejsemål i Portugal (Algarve, Lisboa, Porto), mens det er meget svært at finde noget om Alentejo, der siges at have en smuk og meget overset kystlinie. Det kunne jeg godt tænke mig at finde flere informationer om (lejligheder/hotel, turforslag etc.)
Besvarelser:
  • Re: Information om Alentejo (Anne Holm, 13-02-2002 12:08)

  • Kan varmt anbefalde den del af den Portugisike kyst, har tilbragt en 3 ugers ferie i det område. Vi fløj til Lissabon, havde lejet en bil som stod klar i lufthavne og køre så sydpå til en lille by der hedder Vila Nova de Milfontes, pragtfuldt sted, men en del portugisike turister, men ikke mange udlændinge, hørte hollansk en gang i den uge vi boede der. Med hensyn til Internet-adresser, da vi var afsted for to år siden var det meget begrænset hvad der var at finde og jeg tror ikke der er mere nu. Så min anbefaling ar prøv at kontakt et af de danske rejsebbureauer (ikke charter)- kan varmt anbefale Portugal Bureauet, Mikkel Brygge Gade i københavn.

    Hilsen Anne